نمایه نویسندگان

ا

  • ابراهیمی، نسرین اثربخشی آموزش یکپارچگی حسی خانواده محور بر مهارت‌های حرکتی ظریف کودکان مبتلا به نشانگان داون [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 9-24]
  • ابوالقاسمی، عباس نقش کنترل توجه و عدم تحمل آشفتگی در پیش‌بینی رفتارهای برونی‌سازی شده‌ی کودکان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 55-70]
  • افروز، غلامعلی اثربخشی آموزش یکپارچگی حسی خانواده محور بر مهارت‌های حرکتی ظریف کودکان مبتلا به نشانگان داون [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 9-24]
  • امیرپور، برزو اثربخشی بازی‌‌درمانی گروهی بر کاهش علائم اختلال نارسایی توجه کودکان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 71-86]

ب

  • بشرپور، سجاد نقش کنترل توجه و عدم تحمل آشفتگی در پیش‌بینی رفتارهای برونی‌سازی شده‌ی کودکان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 55-70]
  • بیات شهبازی، فرزانه اثربخشی مهارت‌های مثبتاندیشی بر افزایش شادکامی نوجوانان دختر کم‌شنوا [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 41-54]
  • بیگلریان، کبر اثربخشی مهارت‌های مثبتاندیشی بر افزایش شادکامی نوجوانان دختر کم‌شنوا [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 41-54]

پ

  • پورشریفی، حمید اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر رابطه‌ی والد- کودک بر کاهش علائم اختلال نافرمانی مقابله‌ای کودکان و نگرانی مادران [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 103-122]
  • پیمان‌نیا، بهرام اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر رابطه‌ی والد- کودک بر کاهش علائم اختلال نافرمانی مقابله‌ای کودکان و نگرانی مادران [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 103-122]

ر

  • رستمی، محمد اثربخشی مهارت‌های مثبتاندیشی بر افزایش شادکامی نوجوانان دختر کم‌شنوا [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 41-54]
  • رضاپور، زهرا نقش کنترل توجه و عدم تحمل آشفتگی در پیش‌بینی رفتارهای برونی‌سازی شده‌ی کودکان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 55-70]

س

  • سیفی گندمانی، محمدیاسین اضطراب و افسردگی نوجوانان دختر بر اساس شیوه‌های فرزندپروی پدر و مادر [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 87-102]

ش

  • شیرزادی، محمد مهدی اضطراب و افسردگی نوجوانان دختر بر اساس شیوه‌های فرزندپروی پدر و مادر [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 87-102]

ف

  • فرامرزی، سالار اثربخشی آموزش یکپارچگی حسی خانواده محور بر مهارت‌های حرکتی ظریف کودکان مبتلا به نشانگان داون [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 9-24]
  • فرهود، داریوش اثربخشی مهارت‌های مثبتاندیشی بر افزایش شادکامی نوجوانان دختر کم‌شنوا [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 41-54]

ق

  • قاسم‌زاده، سوگند اثربخشی آموزش یکپارچگی حسی خانواده محور بر مهارت‌های حرکتی ظریف کودکان مبتلا به نشانگان داون [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 9-24]

ک

  • کلانتری میبدی، سارا اضطراب و افسردگی نوجوانان دختر بر اساس شیوه‌های فرزندپروی پدر و مادر [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 87-102]
  • کلهرنیاگُلکار، مریم اثربخشی بازی‌‌درمانی گروهی بر کاهش علائم اختلال نارسایی توجه کودکان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 71-86]

گ

  • گل‌پور چمرکوهی، رضا نقش طرح‌واره‌ی ناسازگار اولیه در پیش‌بینی افسردگی، اضطراب و فشار روانی در نوجوانان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 25-40]
  • گلداری، ندا اثربخشی بازی‌‌درمانی گروهی بر کاهش علائم اختلال نارسایی توجه کودکان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 71-86]

م

  • محمودعلیلو، مجید اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر رابطه‌ی والد- کودک بر کاهش علائم اختلال نافرمانی مقابله‌ای کودکان و نگرانی مادران [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 103-122]
  • مظاهر حسینی، سید نقش طرح‌واره‌ی ناسازگار اولیه در پیش‌بینی افسردگی، اضطراب و فشار روانی در نوجوانان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 25-40]
  • مهربان، شفیق اثربخشی مهارت‌های مثبتاندیشی بر افزایش شادکامی نوجوانان دختر کم‌شنوا [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 41-54]
  • موللی، گیتا اثربخشی مهارت‌های مثبتاندیشی بر افزایش شادکامی نوجوانان دختر کم‌شنوا [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 41-54]

ی

  • یوسفی، زینب اثربخشی بازی‌‌درمانی گروهی بر کاهش علائم اختلال نارسایی توجه کودکان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 71-86]
  • یونسی، سید جلال اثربخشی مهارت‌های مثبتاندیشی بر افزایش شادکامی نوجوانان دختر کم‌شنوا [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 41-54]